تلاش انگلیس برای اجرای تدابیر ریاضتی و رهایی از كاهش رتبه اعتباری
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، اوزبورن در مصاحبه با شبكه چهار رادیوی بی بی سی گفت: 'كل ساختار سیاسی انگلیس معترف است كه باید به نوعی از میزان بدهی ها بكاهیم. اكنون یك موسسه اعتبارسنجی به انگلیس هشدار داده است اگر ما به روند فعلی هزینه و استقراض خود ادامه دهیم، رتبه اعتباری خود را از دست خواهیم داد و این شرایط باعث می شود اعتماد سرمایه گذاران به اقتصاد ما از بین برود و دیگر كسی در اقتصاد انگلیس سرمایه گذاری نخواهد كرد. نتیجه این امر كاهش رشد و افزایش بیكاری است. در هر حال، اگر به نوعی بدهی ها و كسری بودجه را كاهش ندهیم، رشد اقتصادی متوقف خواهد شد.'

بر اساس این گزارش، مودی با اشاره به چشم انداز ضعیف انگلیس در سال های آتی و مخاطرات ناشی از شوك بحران بدهی یورو به این كشور هشدار داده است رتبه اعتباری آن را كاهش خواهد داد.

اظهارات اوزبورن در حالی بیان می شود كه قرار است وی تا چند هفته آتی لایحه بودجه را به مجلس انگلیس تقدیم كند و احتمالا در این لایحه كمك مالی دولت به اقتصاد رو به ركود این كشور در نظرگرفته نشده است.

دولت ائتلافی انگلیس به رهبری محافظه كاران تدابیر شدیدی را با هدف كاهش بدهی ها و كسری بودجه آغاز كرده است. كسری بودجه این كشور پیش از به روی كار آمدن دولت فعلی دو سال قبل، بیش از 10 درصد تولید ناخالص داخلی بوده است. با وجود این، لندن اذعان دارد دست یافتن به این هدف به دلیل چشم انداز ضعیف رشد اقتصادی، به زمان بیشتری نیاز دارد.

كارشناسان بسیاری در مورد موضع دولت و این امر كه تدابیر ریاضتی می تواند رشد را افزایش دهد هشدار داده و خواسته اند برای حمایت اقتصاد در برابر ركود شدید منطقه یورو به عنوان مهم ترین شریك تجاری این كشور، تصمیمات بهتری اتخاذ كند.

مترجمام**9157**1423





:: برچسب‌ها: ظروف چینی , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: